Tuesday, October 11, 2016

BUAH PELAGA PENGHALANG KANSER

BUAH PELAGA PENGHALANG KANSER 
5 Rahsia Berhenti Merokok Dalam 7 Hari

Mahukah anda kami berikan Solusi untuk Berhenti merokok????

Ramai perokok di luar Sana yang nak berhenti merokok, tapi malu - malu atau ada keraguan dengan I-QUIT ni.

"Anda mungkin tertanya-tanya, berkesan ke I-QUIT, banyak lagi produk yang lain yang lebih femes, buatan LUAR negara kenapa saya perlu guna yang ini..."

Saya faham apa PERASAAN tuan,

dan sebenarnya, RAMAI juga RASA seperti mana tuan sebelum menggunakan IQUIT ini.

MEREKA dah cuba macam-macam Produk. Yang tampal, yang kunyah dan yang telan. Sehinggalah mereka JUMPA yang ini. Merokok semakin berkurang, sehari SEKOTAK jadi 2-3 batang. Ada 7 HARI dah berhenti.

Setiap satu ramuan ini bertindak dengan caranya yang tersendiri.

1. Sifat cuka epal itu adalah masam. Ia akan bertindak untuk meneutralkan nikotin secara perlahan-lahan supaya perokok tidak terkejut kepada kesan detox.

2. Tebu gajah bertindak untuk meneutralkan kandungan kafein dan penawar racun (antidote).
Ia akan memotong rasa nikmat merokok.

3. Buah pelaga bertindak sebagai anti karsinogenik terutamanya kanser bersangkut paut dengan kolon dan rectum.

4. Ramuan herba seperti kayu manis ini akan bertindak sebagai membantutkan ketagihan terhadap tembakau.

5. Madu pula bertindak sebagai vitamin,enzim dan protein yang bermanfaat serta membantu menghentikan ketagihan merokok.

Dengan cara ini, sebenarnya peluang perokok untuk berhenti merokok dengan iquit adalah 7x lebih tinggi daripada sebarang penawar ketagihan merokok yang lain.

Satu-satunya penawar berhenti merokok yang berasaskan bahan semulajadi!!!
================================================
Hanya semburkan formula I-QUIT kedalam mulut anda 3-4 kali setiap kali rasa ingin merokok! Insyaallah anda pasti berhenti merokok! MUDAH kan?

✔️ Menghilangkan selera merokok anda
✔️ Membersihkan TAR dan NAKOTINA dalam badan anda
✔️ Melegakan sistem pernafasan anda walaupun anda bukan seorang perokok
✔️ Menyingkirkan toksin dalam badan
✔️ Mengawal tekanan darah sekaligus menghilangkan stress
✔️ Menstabilkan kadar gula dalam tubuh
✔️ Menyelesaikan masalah nafas berbau
_______________________________________________

ANDA masih ragu - ragu... Boleh tengok Testimoni pelanggan dkt sini http://tinyurl.com/jahzcrk
___________________________________________________

SEKARANG ni kami sedia kan Pelbagai PAKEJ untuk anda, rugi kalau tak Dapatkan sekarang. Ada HADIAH PERCUMA untuk ANDA. Terhad kepada 20 orang PERTAMA YANG BELI HARI INI...

ANDA MAHU?? JANGAN lepas kan PELUANG ni.

Whatsapp sekarang I-QUIT ke 0123215213
Whatsapp sekarang I-QUIT ke 0123215213
Whatsapp sekarang I-QUIT ke 0123215213

Atau anda Mahu, 'pm' pun boleh, http://m.me/Uchampiquithealthcare

Tapi lepas 'pm' sila lah cek inbox anda ye. Kot2 ada message requests dari kami. Sebab responses kami sepantas 3 minit..😊

Insyaallah kami ada SOLUSI Berhenti Merokok,tetapi ALLAH jualah yang memberikan Kesembuhan.

#iquit #iquitpower #berhentimerokok7hari #berhentimerokok #berhentirokokdenganiquit #taknak #taknakrokok #sihat #jimatduit #bahagia #sayamahuberhenti #sayamahusihat #naksihat #kesihatan

Thursday, September 1, 2016

CUKUP CUKUP SUDAH.. BERHENTI SEKARANG. KESIAN DEKAT KELUARGA ANDA 





Hubungi kami sekarang atau Taip I-QUIT dan Whatsapp ke 0123215213 untuk maklumat lanjut. 

Whatsapp sekarang I-QUIT ke 0123215213 

Tuesday, August 30, 2016

Jom Berhenti Merokok dalam masa 7 HARI dengan IQuit

Penawar untuk anda yang serius untuk BERHENTI MEROKOK.

KALAU MAHU KAMI BANTU ANDA,  Hubungi kami segera.  0123215213








Saturday, July 30, 2016

LEGACY PERFUME COLLECTIONS

LEGACY PERFUME COLLECTIONS


#LegacyHijauKuning
#borntorule
#dangerouslysweet

Whatsapp us for detail. Thank you.

Customer Feedback. Lets Buy NOW.


















Tuesday, July 12, 2016

Legacy Perfume RM 89.00 SAHAJA.....SOUTHERN TIGERS LIMITED EDITION

Legacy Perfume - Dagang2u:
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Khas Untuk Kaum Hawa...
Pastikan Ia Menjadi salah satu Koleksi Peribadi Anda...
Setanding Haruman Oversea...
Bau dulu baru Tahu!

Klu Tudung Dah Cantik..
Klu πŸ’„dah mahal..
Klu πŸ’Ό Obersea..
Klu Dah Pakai πŸ‘— designer Colection..
So Pilihla Perfume International standard dengan Harga Mampu Milik..Lupakan Yang Lain..

 #southerntigersperfume for Women dapat menolong anda...
Baunya yang Ekslusif...
Pilihan Diraja...Limited Edition..
Jangan Tunggu Lagi..Jangan Cakap Abam tak πŸŒ‚..

Retail Price
πŸ’ΈRM89.00

Postage πŸ“¦ SM RM6.00
                πŸ“¦ SS RM 11.00

SOUTHERN TIGERS PERFUME BY LEGACY
================================
Tingkatkan keyakinan diri anda dengan haruman jenama wangian eksklusif

πŸ’‹ Dangerously Sweet πŸ’ (WOMEN)
Semburan pertama bau fresh bunga-bungaanπŸ’
Pertengahan bau vanilla Dan lembut yang tidak terlalu menyengat.
Sesuai untuk yang mahu berketerampilan manis dan menggoda pada masa yg sama.πŸ˜πŸ’‹

❤️Jadi yang terawal whatapps kami utk memiliki perfume yang bakal menaikkan Keyakinan Diri anda luar sana!!

Meh PM abam laju-laju ye??Dapatkan sekarang Dangerously Sweet Perfume by Legacy Perfume sebelum anda kecewa disebabkan kehabisan Stok lagi..Cepat-cepat...Jangan Ketinggalan..

✏️What apps Taip  'Dangerously Sweet' ke :
πŸ“ž 012-3215213
πŸ“ž 012-3215213
πŸ“ž 012-3215213

 #southerntigersperfumebylegacy   #legacyperfumemalaysia   #legacyperfume   #borntorule   #dangerouslysweet
 #johorsoutherntigers
 #official   #today   #jombeli
 #belidengansaya   #jualmurah
 #belionline   #jangankecamsaya
 #malaysia   #moodrepublik   #stadiumshahalam #kinrara #puchong #subang










Thursday, April 9, 2015

BOSOMI BABY DIAPERS

Barang Naik harga....pampers anak anda mahal sekarang?? Mari cuba 
BOSOMI DIAPERS....80Pcs per pack....lbh murah dari yang biasa.




PRICE :
NEW BORN ~ RM 31
S~ RM 33
M ~ RM 39
L~ RM 43
XL~ RM 45
XXL~ RM 49

Contact us for detail and Order.

Sunday, April 5, 2015

PRE ORDER BLACK TIMBER TSHIRT

Pre Order open for wholesale....retail price RM 55..Good material.For the detail please contact us.




Our customer satisfied..available for S,M & L size..special order for XL...Order Now...while stock last.